MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 

پنج عدد از گرانترین اپلیکیشن های اندروید

 

 

MobileNavigator: 95$ 


اپلیکیشنی برای راهنمایی شما در نقشه! این برنامه امکانات متعددی از جمله گزارش زنده از ترافیک، راهنمای لحظه به لحظه برای پیچیدن به چپ و راست و... را در اختیار کاربر قرار میدهد. این اپلیکیشن به طور مرتب با جدید ترین نقشه ها و تغییرات به روز می شود و با وجود قیمت گران اش طرفداران بسیار زیادی دارد.

 

 

anesthesia_narenji.jpg

 

Anesthesia Central - 148$ 


اگر یک پزشک متخصص بیهوشی باشید حتما به این اپلیکیشن نیاز پیدا می کنید. اینجا مجموعه کاملی از اطلاعات مربوط به این رشته، داروها بیشهوی و دوز آنها وجود دارد. در این رشته و در اتاق عمل نیاز زیادی به محاسبات دقیق دارویی وجود دارد که این اپلیکیشن به خوبی از عهده انجام اش بر می آید.

 

cali-bar.jpg

 

California Bar Exam - 199$ 


آزمون California Bar یکی از سخت ترین امتحانات برای رشته حقوق در آمریکا به حساب می آید و این اپلیکیشن با منابع غنی اش کاربر را برای این آزمون آماده میکند. جزوات، مثال ها و ویدیو های آموزشی از جمله امکانات این برنامه میباشد.

 

diamond.jpg

 

Diamond - 197$ 


این اپلیکیشن به معنای دقیق کلمه هیچ کاری نمیکند!‌ بله درست شنیدید، هیچ کاری نمیکند! ‌اما قیمت ۱۹۹ دلاری آن برای چه چیز است؟ این برنامه صرفا برای این است که شما با خرید آن ‌ به دیگران حالی کنید که پولدار هستید. این اپلیکیشن ها به سری "من پولدار هستم" معروف هستند و تا چندی پیش در اپ استور اپل هم پیدا میشدند تا اینکه اپل آنها را از لیست اپلیکیشن های خود خارج کرد و اجازه فعالیت به آنها نداد. اگر ۱۹۹ دلار ناقابل برای دور ریختن دارید می توانید این اپلیکیشن را بخرید و خوشحال باشید!

 

voz-PM_narenji.jpg

 

Vuvuzela World Cup Horn Plus - 198$ 

 

کار این اپلیکیشن این است که وقتی گوشی خود را تکان میدهید صدای ووزلا از آن در می آید! ‌حال اینکه چرا قیمت این برنامه باید ۲۰۰ دلار باشد ما هم مثل شما نظری نداریم

 
 
 
 
 
 


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 247
بازدید ماه : 528
بازدید کل : 333610
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1